Ogólna

Popularne narzędzia do fraz kluczowych

Jednymi z najpopularniejszych działań marketingowych w Internecie są obecnie gogle ads oraz seo pozycjonowanie. Najczęściej firmy wynajmują do tego profesjonalne agencje adwordsowe czy interaktywne. Ich celem jest dopasowanie i zoptymalizowanie reklamy w google. Cena jest różna w zależności od rodzaju działań, ich zaawansowania czy po prostu firmy. Niektórzy stawiają w tym temacie na copywriterów zaznajomionych z kampaniami adwords warszawa lub na samorealizację pozycjonowania swojej strony. Przydatne zarówno profesjonalistom i początkującym okazują się wyszukiwarki słów kluczowych.

Google Trends – przydatny przy googl ads

Przy tworzeniu kampanii adwords warszawa przydatne będzie narzędzie Google Trends. Szczególnie, że większość agencji sem nastawia się w działaniach na Google. Trends od tej marki to intuicyjne i darmowe narzędzie, które pozyskuje dane z wyszukiwarki Google, pokazując częstość wyszukiwania danej frazy. Google Trends pomaga w zapoznaniu się z trendami słów kluczowych,  daje możliwość zawężenia zakresu do regionu oraz sugestii podobnych tematów.

SEM Warszawa – Ubersuggest

Ubersuggest to darmowe narzędzie, które jest idealne dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem i dobieraniem słów kluczowych pod googl adsy. Możemy posłużyć się tutaj linkiem strony, jaką chcemy pozycjonować lub konkretnym hasłem, a narzędzie pokaże nam pełen listing pokrewnych fraz dla danego wyszukiwania. Możemy go swobodnie pobrać do pliku csv. Ubersuggest pokazuje uszeregowane po łącznej największej ilości wyszukiwań frazy.

Google search – niska cena reklamy w Google

Przy tworzeniu contentu na potrzeby google adwords ppc warto sięgać po stabilniejsze frazy kluczowe, tzw. long tail. Składają się one z kilku słów i lepiej optymalizują teksty. Dzięki narzędziom, jak Google search możemy je łatwo dobierać, ponieważ ma ona opcję autodopasowania – podpowiada najpopularniejsze zestawienia słów, które są wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarek.