Ogólna

Masowa wysyłka SMS dla firm – na czym polega i czy warto się na nią zdecydować?

Sprawna obsługa klienta na wysokim poziomie to jedna z podstaw sukcesu każdej firmy. Masowa wysyłka SMS jest sposobem na jej osiągnięcie – w łatwy sposób i niskim kosztem. Jak wprowadzić ją w swoim przedsiębiorstwie i dlaczego warto?

Wysyłka SMS z pomocą bramki internetowej

Masowa wysyłka SMS to ciekawe rozwiązanie, które obecnie stosuje wiele firm. Nic dziwnego – wiąże się z wieloma korzyściami, a przy tym jest proste do wprowadzenia i nie wiąże się z wysokimi kosztami. Dzięki niemu można znacznie podnieść jakość obsługi klienta w swoim przedsiębiorstwie, jednocześnie znacznie ją przyspieszając i zwiększając jej skuteczność.

Usługa polega na wysyłaniu z pomocą bramki SMS krótkich wiadomości tekstowych na wiele numerów telefonów równocześnie. Dzięki temu można szybko powiadomić swoich klientów o ważnych zmianach czy przekazać im informacje odnośnie nowych promocji. Pozwala to także częściowo zautomatyzować kontakt z klientem poprzez wysyłanie gotowych wiadomości, dotyczących np. zmiany statusu zamówienia czy rezerwacji terminu realizacji usługi. Dzięki powiadomieniom SMS można zbudować sprawnie działający dział obsługi klienta, który będzie szybko reagował na potrzeby klientów, a także zachęcał ich do dalszego korzystania z oferty firmy.

Bramka SMS jest narzędziem bardzo prostym w obsłudze, dlatego można ją z łatwością wdrożyć w każdym przedsiębiorstwie. Dzięki niej pracownicy mogą realizować swoje zadania wydajniej, co przełoży się na szybszy rozwój całej firmy.

Masowa wysyłka SMS – jak wprowadzić ją w swojej firmie?

Wysyłka SMS z wykorzystaniem bramki SMS jest rozwiązaniem, które można szybko wprowadzić w każdej firmie. Dostaje się w takim przypadku dostęp do prostego w obsłudze panelu klienta lub specjalnej aplikacji, dzięki którym można sprawnie zarządzać bazą swoich klientów i wysyłką wiadomości tekstowych. Dzięki narzędziu można również wprowadzać nazwy kontaktów zamiast numerów telefonów, co dodatkowo ułatwi korzystanie z tej opcji.

Masowa wysyłka SMS może być bardzo przydatnym wsparciem obsługi klienta – można ją bowiem wykorzystać na wiele sposobów, dostosowując narzędzie do potrzeb i celów swojej firmy. Przykładowo, wiele firm stosuje powiadomienia SMS, aby:

– poinformować klientów o aktualnych promocjach,

– potwierdzić rezerwację terminu wizyty,

– zawiadomić o aktualnym statusie zamówienia,

– przypomnieć o zbliżającym się spotkaniu,

– przekazać ważne kody, np. promocyjne czy niezbędne do wykonania transakcji lub odbioru przesyłki,

– podsumować najważniejsze ustalenia z rozmowy telefonicznej,

– przekazać informacje o wystawionej fakturze.

Można wykorzystać masową wysyłkę SMS-ów w wielu sytuacjach, zapewniając klientom dostęp do przydatnych informacji, zachęcając ich do korzystania z usług swojej firmy oraz budując z nimi pozytywną relację.

Powiadomienia SMS – w jakiej firmie się sprawdzą?

Wysyłka SMS przez bramkę internetową to rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa. Wynika to z elastyczności tego rozwiązania oraz wielu korzyści, jakie przyniesie przedsiębiorstwu.

Bardzo często z powiadomień SMS korzystają firmy usługowe, które mogą dzięki temu zautomatyzować cały proces rezerwacji usługi, a także zadbać o komfort swoich klientów dzięki przypomnieniom wysyłanym na telefon. Jest to także narzędzie przydatne przy prowadzeniu sklepów internetowych, za pomocą SMS-ów można bowiem w szybki sposób przekazać klientom informacje o aktualnym statusie zamówienia. Z bramki SMS korzystają także call i contant center oraz liczne instytucje, w tym banki i urzędy. Niezależnie, czy dziennie obsługuje się kilkudziesięciu, czy kilkuset klientów – powiadomienia SMS sprawdzą się świetnie.

Warto zdecydować się na masową wysyłkę SMS-ów, jest to bowiem opcja znacznie usprawniająca i ułatwiająca obsługę klienta. Zapewnia przy tym świetne relacje z odbiorcami i umożliwia budowanie profesjonalnego wizerunku marki, dzięki czemu wiąże się z szybszym rozwojem firmy i może być jednym ze składników jej sukcesu.