Ogólna

Firmy telekomunikacyjne, oprogramowanie call center

Na rynku świadczy swoje usługi dużo przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, które prześcigają się w coraz to nowszych ofertach. Aby przyciągnąć klientów, zapewniają konkurencyjne ceny i brak dodatkowych, ukrytych kosztów. Jednak w momencie zawarcia umowy często okazuje się, że w rzeczywistości nie wygląda to już tak jakbyśmy oczekiwali. Za wiele usług trzeba dopłacać. Dlatego, szczególnie ważne jest to, aby wybierać firmy telekomunikacyjne tylko z doświadczeniem i pozytywną opinią na rynku. Jedną z firm wartych zaufania jest bez wątpienia Spikon, którego centrale ulokowane są na terytorium całego kraju. Polityka firmy jest jawna i transparentna. Spikon stawia na wysoką jakość i nowoczesność swoich usług. Spikon gwarantuje również atrakcyjne ceny, brak ukrytych zobowiązań i możliwość negocjacji cen dla swoich klientów. Spikon ceni sobie osobiste podejście do każdego klienta. Pracownicy Spikon i konsultanci mają długoletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji i usług takich jak oprogramowanie call center . Elastyczność i nowoczesność oferty to nie jedyne zalety, jakie muszą mieć rzetelne przedsiębiorstwa telekomunikacyjne.

Spikon- aplikacja do obsługi klienta

Spikon dba o ciągły poszerzanie kompetencji swoich konsultantów. Duży nacisk kładzie na na tworzenie trwałych kontaktów ze swoimi klientami. Spikon obiecuje między innymi darmowe konto telefoniczne, pocztę głosową, czy numer wewnętrzny. Dla klientów zainteresowanych wykorzystaniem dialera automatycznego, Spikon dopasuje ofertę indywidualnie do wymagań działalności każdego kontrahenta. Przeniesienie numeru do Spikon jest również bezpłatne. Pracownicy Spikon gwarantują pomoc w przeprowadzeniu wszystkich wymaganych formalności. Również ceny za telekonferencje, czy wirtualny faks są niezwykle atrakcyjne. W każdej przedsiębiorstwie szczególnie istotna jest obsługa klienta. Musi być ona szybka i sprawna. Dlatego swoim klientom Spiker oferuje funkcje Voicer, która jest aplikacją wspierającą pracę operatorów Call Center. W ramach usług Call Center Spikon ma w swojej ofercie również usługę kolejki dla oczekujących, czy nagrywanie połączeń. Żadna działalność, szczególnie na początku swojej działalności nie może sobie pozwolić na utratę choćby jednego klienta. Spikon świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest naddzwanianie połączeń wychodzących. Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne posiada kompleksową ofertę dla przedsiębiorstw, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Firma może także pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo Spikon obiecuje odpowiednie wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu nieoczekiwanych problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać każde wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Opinii o firmach telekomunikacyjnych można również szukać na forach internetowych. Jednak każda szanująca się i profesjonalna działalność prowadzi swoją stronę internetową, na której przedstawia zakres swojej działalności i dane kontaktowe. Spikon odpisze na każdy mail i odpowie na każde zapytanie.